Zarządzanie infrastrukturą IT, eliminowanie usterek oraz wsparcie użytkowników stanowi duże wyzwanie, zwłaszcza dla organizacji posiadających wiele oddziałów. Usługi zewnętrznych specjalistów mogą być świetnym rozwiązaniem. Wieloletnie doświadczenie, sieć punktów serwisowych zlokalizowanym na terenie całej Polski, zaplecze logistyczno-magazynowe oraz własny system ITSM, pozwalają nam nieść skuteczną pomoc w ramach outsourcingu IT.
Usługi dostosowane do Twoich potrzeb
Głównym celem usług zespołu HelpDesk jest wsparcie end-usera oraz pierwszy kontakt z klientem w kwestiach problemowych. Zależnie od potrzeb, pomoc może dotyczyć warstwy sprzętowej, systemowej lub aplikacji.
Kompleksowe wsparcie
Większość problemów rozwiązujemy zdalnie, w ciągu jednego dnia od zgłoszenia. Najczęściej wystarczy porada fachowca lub użycie pulpitu zdalnego. Jeśli awaria nie może być naprawiona na odległość i wymaga działań w oddziale klienta, na miejsce wysyłani są pracownicy naszego Serwisu.
Usługi IT dla firm - Talex oferuje autorskie rozwiązania
Dzięki własnemu systemowi ITSM – TalDesk – jesteśmy w stanie szybko rozwiązać problemy zgłaszane przez użytkowników. Za jego pośrednictwem możliwa jest sprawna wymiana niezbędnych informacji oraz danych. Rozbudowana klasyfikacja zgłoszeń ułatwia przypisanie ticketu do konkretnego specjalisty. Ponadto TalDesk umożliwia składanie zamówień, sprawdzanie stanów magazynowych oraz śledzenie realizacji zleceń. System ticketów obsługiwany jest przez pracowników z zespołu Helpdesk całodobowo, co przekłada się na sprawnie realizowany outsourcing IT.
Realizując usługi ServiceDesk w Talex SA koncentrujemy się na rozwiązaniach kompleksowych, związanych ze wsparciem systemów centralnych oraz administracją infrastruktury IT na wszystkich poziomach technologicznych. Usługa obejmuje warstwę sprzętową, systemy operacyjne, bazy danych oraz wirtualizację. Dzięki działaniom ServiceDesk umożliwiamy klientowi utrzymanie optymalnej efektywności systemu, sprawność działania oraz ochronę zarządzanej infrastruktury.
Metodologia ITIL
Działamy w oparciu o globalne standardy ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Jest to metodologia, składająca się z szeregu modeli zarządzania usługami informatycznymi, usprawniająca obsługę klienta oraz rozwiązywanie jego problemów. Powstała w latach 80. poprzedniego stulecia, jest nieustannie rozwijana i wykorzystywana na całym świecie.
W ServiceDesk oferujemy wsparcie na każdym etapie współpracy, w tym podczas budowania nowego środowiska, emigracji systemu do chmury, prac związanych z systemami centralnymi klienta oraz w trakcie przeprowadzania zdalnych update’ów oprogramowania.
Serwis Talex SA oferuje pełne wsparcie w zakresie zarządzania sprzętem IT, od zakupu i podłączenia urządzeń, przez ich konfigurację i utrzymanie, po utylizację. Chcąc zapewnić klientom usługi dostosowane do ich potrzeb, przygotowaliśmy różnorodne modele współpracy. Świadczymy usługi IT dla firm w formie:
- IMACD - instalacje, rekonfiguracje, relokacje, deinstalacje,
- Break&Fix - rozwiązywanie bieżących problemów,
- Device as a Service - udostępnianie urządzeń w ramach miesięcznej opłaty,
- Rollout - masowa wymiana sprzętu i oprogramowania.
Zlecenie usług serwisowych wyspecjalizowanej firmie to korzystne rozwiązanie. Dzięki niemu przedsiębiorstwa nie muszą samodzielnie radzić sobie z problemami z infrastrukturą IT, jej utrzymaniem czy wymianą. Wszystkie prace są realizowane przez doświadczonych fachowców i w oparciu o globalne standardy ITIL. Korzystanie z serwisu w ramach outsourcingu IT pozwala także na optymalizacje kosztów i utrzymanie ich na stałym poziomie.
Outsourcing IT dla firm w całym kraju
W Talex posiadamy sieć punktów serwisowych świadczących usługi IT dla firm, znajdujących się w różnych częściach Polski. Ich strategiczne rozmieszczenie sprawia, że możemy szybko dotrzeć w dowolne miejsce w kraju.
Usługa polega na masowej wymianie sprzętu lub systemów IT. Dzięki niej organizacja pozbywa się przestarzałej infrastruktury i zyskuje nowe, ustandaryzowane środowisko. Rollout jest trudnym przedsięwzięciem, które wymaga sprawnych oraz skoordynowanych działań, w oparciu o wcześniej ustalony harmonogram. Tylko odpowiednio przygotowany proces, realizowany przez doświadczonych specjalistów, nie wywoła długich przestojów w funkcjonowaniu firmy.
Zmiany dla Twojego przedsiębiorstwa
Rollouty od lat stanowią ważny element usług outsourcingu IT. Przeprowadzaliśmy je dla firm na terenie całej Polski, w tym przedstawicieli sektora bankowego. Dzięki dopracowanej metodologii pracy, własnym centrom logistyczno-magazynowym oraz statusom partnerskim z najlepszymi dostawcami, jesteśmy w stanie zakupić, dostarczyć i zainstalować sprzęt w oddziałach firmy, nie przekraczając ustalonych terminów.
Wsparcie dla klientów w całym kraju
Posiadamy fabryki rolloutowe w Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie oraz sieć punktów serwisowych w całej Polsce. Zależnie od preferencji klienta, nasze usługi IT dla firm mogą być świadczone w standardowych godzinach pracy, wieczorami i w nocy, w weekendy albo święta.
Skuteczne systemy wspierające obsługę klienta
System ITSM – TalDesk – wspiera obsługę zgłoszeń, problemów i zmian na wszystkich etapach realizacji usługi. Pozwala na łatwy dostęp do informacji oraz szybką wymianę danych w czasie rzeczywistym.
Taldesk może być zintegrowany z systemami ITSM klienta, dlatego z perspektywy end-usera procedura zgłaszania problemów nie ulega zmianie. Dane klienta są przechowywane i replikowane w Talex Data Center, dzięki czemu mają zagwarantowany najwyższy poziom bezpieczeństwa. Jest to nasz autorski system, stworzony z myślą o sprawnej obsłudze klienta.
System stanowi kompleksowe narzędzie pracy działu Obsługi Klienta. Stanowi alternatywę dla Call Manager dużych producentów. Składa się z:
- Wirtualnego PBX (Private Branch Exchange), czyli wirtualnej centrali telefonicznej,
- Call Center,
- modułu konferencyjnego,
- IVR (Interactive Voice Response) i nagrywania rozmów.
Jego niezawodność opiera się na architekturze zbudowanej na klastrze serwerów znajdujących się w Talex Data Center.
Talex w liczbach
w całej Polsce
z certyfikatem
EN 50600
projektów
Infrastruktura
Dzięki tworzonemu przez lata zespołowi ekspertów, doskonale zorganizowanym procesom wewnętrznym, wspartym własnym oprogramowaniem oraz rozbudowanej infrastrukturze, zapewniamy wsparcie IT najbardziej wymagającym klientom.
Posiadamy zaplecze magazynowo-logistyczne i pracowników w całej Polsce, co pozwala nam realizować kompleksowe usługi z zakresu outsourcingu IT, niezależnie od lokalizacji klienta. Aby zagwarantować klientom usługi outsourcingu IT na najwyższym poziomie, wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością Usług IT.
Sieć oddziałów w całej Polsce
Oddziały znajdują się w Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdyni, Jeleniej Górze, Katowicach, Koszalinie, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Nysie, Olsztynie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Żarach.
Doskonale zorganizowane zaplecze logistyczno-serwisowe i niemal 300 pracowników pozwalają nam świadczyć kompleksowe usługi w zakresie outsourcingu IT oraz dostarczać klientom sprzęt w ramach usługi rolloutu.
Gotowe zaplecze logistyczne
Nasza flota składa się z nowoczesnych samochodów dostawczych. Zatrudniamy kierowców mających wieloletnie doświadczenie w zabezpieczaniu i transporcie sprzętu komputerowego oraz nośników danych. Dzięki temu możemy zagwarantować szybką i bezpieczną dostawę na terenie całego kraju. Zależy nam na ochronie środowiska, dlatego na terenie największych miast wykorzystujemy w samochody elektryczne oraz programy do eco-drivingu.
Sieć kilkunastu oddziałów w całym kraju to łącznie ponad 3.000 m² powierzchni zarezerwowanej dla naszych partnerów biznesowych. Skuteczną realizację zleceń wspiera spójna metodologia działania oraz autorskie aplikacje. Kadra doświadczonych inżynierów IT, realizujących największe rollouty w kraju, gwarantuje powodzenie nawet najbardziej wymagających projektów infrastrukturalnych.
Talex - wspieramy Twój biznes
Talex świadczy usługi w całym spektrum działalności IT. Problemy paraliżujące działania biznesowe firmy często wynikają z połączenia kilku różnych kwestii, wymagających wiedzy eksperckiej w więcej niż jednym polu.
Dzięki obszernej wiedzy w kwestii sprzętu, bezpieczeństwa, integracji oraz oprogramowania, jesteśmy w stanie zapewnić kompleksowe wsparcie informatyczne naszym klientom.
Blog
członkiem
na GPW
członkiem