Wyzwanie:
SIVERT POLSKA działa na polskim rynku już niemal 25 lat. Firma znana jest z produkcji wysokiej jakości materiałów budowlanych w szczególności z: systemów ociepleń, zapraw do klinkieru, suchych zapraw budowlanych i wielu innych. Posiada wiele marek stosowanych przy ochronie obiektów zabytkowych – co samo w sobie stanowi potwierdzenie wysokiej jakości oferowanych produktów.
W październiku 2020 r. SIVERT POLSKA przedstawił TALEX swoją potrzebę związaną z chęcią dokonania usprawnienia analityki sprzedażowej. Zainteresowany był wykorzystaniem możliwości jakie dają narzędzia Business Intelligence oraz rozwiązania w chmurze.
Wdrożenie to miało umożliwić: analizowanie i filtrowanie danych w wielu wymiarach – od materiału, produktu, poprzez obszary sprzedaży aż do końcowego klienta.
Niezwykle istotnymi funkcjonalnościami były:
- możliwość udostępnienia zainteresowanym i upoważnionym osobom wybranych informacji – szczególnie poprzez urządzenia mobilne;
- zestawianie danych historycznych z podobnych okresów przy zapewnieniu wysokiej wydajności działania całego systemu;
- możliwość samodzielnego modyfikowania analiz przez uprawnione do tego osoby;
- wysoka intuicyjność rozwiązania;
- bezpieczny dostęp do systemu przez indywidualnych sprzedawców z dowolnego miejsca pracy.
Rozwiązanie:
Efektywna współpraca Sievert Polska Sp. z o.o. oraz Talex S.A. zaowocowała powstaniem modelu danych i szablonów analiz dla obszaru: „Sprzedaż”. Model ten wychodzi naprzeciw oczekiwaniom SIEVERT POLSKA i umożliwia zastosowanie algorytmów sztucznej inteligencji wspomagających analizy sprzedażowe.
Równolegle do prac analitycznych i projektowych utworzona została przestrzeń w chmurze Microsoft, dedykowana pod potrzeby SIEVERT POLSKA. Rozwiązanie zostało wyskalowane w taki sposób, aby:
- minimalizować koszty potrzebne na uruchomienie rozwiązania;
- zapewnić wygodną skalowalność teraz i w przyszłości.
Finalną częścią procesu są przygotowane analizy oraz modele danych, które skutecznie wspierają codzienne decyzje.
Bezpieczny dostęp mobilny do danych poprawia wydajność i efektywność sprzedaży.
Rezultat :
Dzięki wdrożeniu rozwiązania Business Intelligence, SIEVERT POLSKA otrzymuje:
- dostęp do pogłębionych analiz z obszaru: „Sprzedaż” w nowoczesnym wydaniu;
- intuicyjne narzędzie, po które pracownicy chętnie sięgają;
- dane dostarczane w czasie rzeczywistym wspomagające decyzje sprzedażowe;
- możliwość generowania analiz wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji – wskazujące trendy i kierunki rozwoju produktów;
- zestawienia analityczne w ujęciu z danymi historycznymi, co efektywnie pomaga określić i zmierzyć cele sprzedażowe.
Gratulujemy SIEVERT POLSKA wykonania kroku w procesie transformacji cyfrowej i cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym projekcie.